MENCARI KEHIDUPAN DARI SUATU KEMATIAN

Thursday, April 9, 2009

MAHATHIR POSITIF , KHAIRY TAK KECEWA



Mahathir Positif Khairy tidak di lantik jadi Menteri Kabinet.positif atas alasan Najib seorang yang tegas kerana tidak melantik calon yang terlibat dengan rasuah sebagai menteri kabinet.Jawapan Mahathir macam peluru di tujukan tepat pada Khairy.

Mahathir memang geram dekat khairy. betui aku cakap,lepas ni semua peluru akan hambat si Khairy ni.masa tu kita boleh tengok, tak cukup tanah Khairy nak lari..aku nak mencadangkan khairy masuk latihan larian bergalah ka, larian pas batton pun o.k jugak. jangan buat larian berirama dah la..


apa yang Mahathir marah sangat kat si budak Khairy ni aku pun tak tau.tapi yang aku tau khairy dah mengalahkan Mukhriz masa nak rebut ketua pemuda Umno baru ni,.

apa ke jadahnya ketua pemuda Umno Malaysia tak dapat masuk Kabinet sedangkan naib ketua Pemuda Umno dapat. dah tu Mukhriz yang kalah masa rebut ketua Pemuda Umno ditangan Khairy dapat pulak masuk kabinet..

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5322920865043688450" />

bila aku dok memeningkan kepala aku fikirkan kabinet baru ni.rasanya ketua pemuda umno macam tak ada fungsi. sama ada dia tak ada fungsi atau fungsinya nak di tak adakan aku pun tak tau.

macam mana nak hilangkan kita semua akan tau nanti.satu peluru yang aku boleh jangka, khairy akan di sabitkan kesalahan rasuah masa pemilihan Ketua Pemuda Umno dulu.masa tuu. jawatan Ketua pemuda Umno akan kosong kerana di paksa kosongkan.masa tu khairy boleh la risik2 Ali Rostam macam mana nak layan perasan .. atau mungkin Khairy akan kata saya tidak Kecewa macam dia cakap semalam bila tak terpilih sebagai menteri kabinet

No comments:

Post a Comment

comment

DEMI MASA